2013. augusztus 10., szombat

EXO-M - My Lady // magyar felirat

Chinese

She’s My Baby在纯白 如雪 指尖
融化掉的chocolate
you’re walking into my door ~oh yeah ~
she’s my lady在溢满 光彩 唇边
我是俘虏 早已沦陷
I’m running into your heart~ oh yeah~

让我 多看你 一眼 (don’t lie)
诚实一点 (it’s gonna be easy)
第一次 体会感受 甜蜜的harmony
Don’t be too late

不想做朋友
我要做你眼里 的唯一
不想做平凡某某
我要唯一资格 去守护你
不想做朋友
在你 走进我 视线 里以后
只用 言语也 不够
lady! 只对你 著了迷

乱七八糟 满溢的思绪
你面前掉落一地
我给你 蹩脚的爱的告白
are you ready for love?
比钻石都美丽
想要盗走你的眼眸
就想呆在 那眼里 梦见到你

别假装你不懂
把我映在你的眼裡
别躲避我目光
我绝不放弃去爱你

你再靠近我一点 (don’t stop)
若可以抱紧你
everything’s alright
不断在 撩拨耳际 酥麻的melody
Don’t be too late

不想做朋友
我要做你眼里 的唯一
不想做平凡某某
我要唯一资格 去守护你
不想做朋友
在你 走进我 视线 里以后
只用言语也不够
lady! 只对你 著了迷
不想做朋友my lady~
只用 言语也不够
lady! 只对你 著了迷

She’s my baby在纯白 如雪 指尖
Romanization

She’s my baby zai chun bai ru xue zhi jian
rong hua diao de chocolate
you’re walking into my door ~oh yeah ~
She’s my lady zai yi man guang cai chun bian
wo shi fu lu zao yi lun xian
I’m running into your heart~ oh yeah~

rang wo duo kan ni yi yan (don’t lie)
cheng shi yi dian (it’s gonna be easy)
di yi ci ti hui gan shou tian mi de harmony
Don’t be too late

bu xiang zuo peng you
wo yao zuo ni yan li de wei yi
bu xiang zuo ping fan mou mou
wo yao wei yi zi ge qu shou hu ni
bu xiang zuo peng you
zai ni zou jin wo shi xian li yi hou
zhi yong yan yu ye bu gou
lady! zhi dui ni zhao le mi

luan qi ba zao man yi hu nao si xu
ni mian qian diao luo yi di
wo xiang yao gei ni bie
jiao de ai de gao bai
are you ready for love?
bi zuan shi dou mei li
xiang yao dao zou ni de yan mou
jiu xiang dai zai na
yan li meng jian dao ni

bie jia zhuang ni bu dong
ba wo ying zai ni de yan li
bie duo bi wo mu guang
wo jue bu fang qi qu ai ni

ni zai kao jin wo yi dian (don’t stop)
ruo ke yi bao jin ni
everything’s alright
hai bu duan zai liao
bo er ji su ma de melody
Don’t be too late

bu xiang zuo peng you
wo yao zuo ni yan li de wei yi
bu xiang zuo ping fan mou mou
wo yao wei yi zi ge qu shou hu ni
bu xiang zuo peng you
zai ni zou jin wo shi xian li yi hou
zhi yong yan yu ye bu gou
lady! zhi dui ni zhao le mi
bu xiang zuo peng you my lady~
zhi yong yan yu ye bu gou
lady! zhi dui ni zhao le mi

She’s my baby zai chun
bai ru xue zhi jian
Hungarian

Ő az én kedvesem, ujjainak hegye fehér, akár a hó
Elolvadtam, mint a csokoládé
Besétálsz az ajtómon~ oh yeah~
Ő az én hölgyem, ajkai tele csillogással
Rab vagyok, már régóta beléd estem
Rohanok a szívedbe~ oh yeah~

Hadd nézzelek meg jobban (Ne hazudj)
Légy őszinte (Ez könnyű lesz)
Először tapasztalt érzések édes kettesben
Ne késlekedj

Nem akarom, hogy csak barátok legyünk,
Én akarok lenni szemeidben az egyetlen,
Nem akarok névtelen senki lenni,
Én akarok lenni az egyetlen, aki megvédhet,
Nem akarom, hogy csak barátok legyünk,
Amint feltűntél a láthatáron,
A szavak már nem elegek,
Hölgy! Csak te érdekelsz

Túlcsordulnak bennem az értelmetlen gondolatok,
Egy új út nyílik előtted,
Én pedig béna szerelmi vallomást teszek;
Készen állsz a szerelemre?
Ellopnám gyönyörű szemeidet,
Mik szebbek, mint a gyémánt,
Csak bennük akarok maradni,
És az álmaimban téged nézni

Ne tégy úgy, mintha nem értenéd
És szemeidben csak a tükörképem nézném,
Ne kerüld a tekintetem,
Én nem adom fel a szerelmemet

Gyere közelebb egy kicsit hozzám (Ne állj meg)
Ha meg tudlak ölelni szorosan
Minden rendben van,
Folyamatosan ösztönzi füleimet a zsibbasztó melódia,
Ne késlekedj

Nem akarom, hogy csak barátok legyünk,
Én akarok lenni szemeidben az egyetlen,
Nem akarok névtelen senki lenni,
Én akarok lenni az egyetlen, aki megvédhet,
Nem akarom, hogy csak barátok legyünk,
Amint feltűntél a láthatáron,
A szavak már nem elegek,
Hölgy! Csak te érdekelsz
Nem akarom, hogy csak barátok legyünk, Hölgyem~
Nem elegek a szavak,
Hölgy! Csak te érdekelsz

Ő az én kedvesem, ujjainak hegye fehér, akár a hó~


chinese, romanization lyrics: kromanized.com

Nincsenek megjegyzések: